ანტიფრიქციული და ფრიქციული მოდიფიკატორი და რელსის და თვლის ხახუნის ზედაპირების მოდიფიცირების სისტემა
ანტიფრიქციული და ფრიქციული მოდიფიკატორი და რელსის და თვლის ხახუნის ზედაპირების მოდიფიცირების სისტემა
= ANTIFRICTION AND FRICTION MODIFIERS AND RAIL AND WHEEL SURFACES FRICTION MODIFICATION SYSTEM : გამოგონების პატენტი = Patent for invention : (11) GE P 2013 5946 B : (51) C 10 M 103/02 (IPC, 2006) /
გიორგი თუმანიშვილი, ჯემალ ბოლაშვილი, ალექსი ხაჩიძე.
- ქ. მცხეთა : საქპატენტი, პატენტის გამოქვეყ.თარიღი და ბიულეტენის ნომერი (45): 2013 10 25 #20.
- გამოგონებაზე პატენტის სრული ტექსტი - 11 გვ. ; მუხლები: 3 დამოუკიდებელი. ფიგურა: 1.
- პატენტის სრული აღწერილობისა და ტექსტის მოსანახად ქართულ ენაზე დააწკაპეთ მარჯვენა მხარეს ბმულზე „სხვა ძიებები“ და შემდეგ საქპატენტის შესაბამის ბმულზე.
სისტემა შეიცავს კორპუსს, მასში შესრულებულ ბუდეში 5 ჩასმულ ფრიქციული მასალის შემზეთ ღეროს 8, მოძრავი შემადენლობის გადაადგილებისას თვლის ან/და რელსის გორვის ზედაპირზე 11 მისაჭერად. კორპუსში შესრულებულია დამატებითი ბუდე 4, რომელშიც ჩასმულია ანტიფრიქციული მასალის შემზეთი ღერო 3 მოძრავი შემადგენლობის გადაადგილებისას თვლის ქიმზე 10 ან/და რელსის თავის გვერდით ზედაპირზე მისაჭერად, გარდა ამისა, კორპუსზე დამაგრებულია რელსისა და თვლის ხახუნის ზედაპირებზე წყლის მიმწოდებელი საშუალება 9, დაკავშირებული წყლის რეზერვუართან. ფრიქციული მასალის შემზეთი ღერო წარმოადენს მოდიფიკატორს დამზადებულს შემდეი კომპონენტებისაგან: ცეოლიტი 20-70%, კვარცის ქვიშა 20-70%, წყალი 2-20%, შემავსებელი 5-40% და შემკვრელი 3-30%, ხოლო ანტიფრიქციული მასალის შემზეთი ღერო კი წარმოადენს მოდიფიკატორს დამზადებულს შემდეი კომპონენტებისაგან: გრაფიტი 0-10%, დისულფიდ მოლიბდენი 0-30%, წყალი 3-20%, ბენტონიტური თიხა 20-80%, ანტიკორიზიული და ქაფის ჩამხშობი შემავსებელი 5-40%, შემკვრელი 3-30%.
5946 ge B 2013-10-25 published Sakpatenti
რკინიგზა მოდიფიკატორი მოდიფიცირება ტრანსპორტი რელსი
- პატენტის სრული აღწერილობისა და ტექსტის მოსანახად ქართულ ენაზე დააწკაპეთ მარჯვენა მხარეს ბმულზე „სხვა ძიებები“ და შემდეგ საქპატენტის შესაბამის ბმულზე.
სისტემა შეიცავს კორპუსს, მასში შესრულებულ ბუდეში 5 ჩასმულ ფრიქციული მასალის შემზეთ ღეროს 8, მოძრავი შემადენლობის გადაადგილებისას თვლის ან/და რელსის გორვის ზედაპირზე 11 მისაჭერად. კორპუსში შესრულებულია დამატებითი ბუდე 4, რომელშიც ჩასმულია ანტიფრიქციული მასალის შემზეთი ღერო 3 მოძრავი შემადგენლობის გადაადგილებისას თვლის ქიმზე 10 ან/და რელსის თავის გვერდით ზედაპირზე მისაჭერად, გარდა ამისა, კორპუსზე დამაგრებულია რელსისა და თვლის ხახუნის ზედაპირებზე წყლის მიმწოდებელი საშუალება 9, დაკავშირებული წყლის რეზერვუართან. ფრიქციული მასალის შემზეთი ღერო წარმოადენს მოდიფიკატორს დამზადებულს შემდეი კომპონენტებისაგან: ცეოლიტი 20-70%, კვარცის ქვიშა 20-70%, წყალი 2-20%, შემავსებელი 5-40% და შემკვრელი 3-30%, ხოლო ანტიფრიქციული მასალის შემზეთი ღერო კი წარმოადენს მოდიფიკატორს დამზადებულს შემდეი კომპონენტებისაგან: გრაფიტი 0-10%, დისულფიდ მოლიბდენი 0-30%, წყალი 3-20%, ბენტონიტური თიხა 20-80%, ანტიკორიზიული და ქაფის ჩამხშობი შემავსებელი 5-40%, შემკვრელი 3-30%.
5946 ge B 2013-10-25 published Sakpatenti
რკინიგზა მოდიფიკატორი მოდიფიცირება ტრანსპორტი რელსი