პოლიტიკური მარკეტინგის საფუძვლები /
მაცაბერიძე, მალხაზ
პოლიტიკური მარკეტინგის საფუძვლები / მალხაზ მაცაბერიძე ; [სერიის მთ. რედ : მარინე ჩიტაშვილი ; რედ. ლია კაჭარავა]. - მეცნიერება, 2003. - 350 გვ. - (ფონდი ”ღია საზოგადოება - საქართველო” სოციალურ მეცნიერებათა სერია) .
ბიბლიოგრ. : გვ. 337-339.
9994073516
პოლიტიკური მარკეტინგი
339.138:32
პოლიტიკური მარკეტინგის საფუძვლები / მალხაზ მაცაბერიძე ; [სერიის მთ. რედ : მარინე ჩიტაშვილი ; რედ. ლია კაჭარავა]. - მეცნიერება, 2003. - 350 გვ. - (ფონდი ”ღია საზოგადოება - საქართველო” სოციალურ მეცნიერებათა სერია) .
ბიბლიოგრ. : გვ. 337-339.
9994073516
პოლიტიკური მარკეტინგი
339.138:32