American popular music business in the 20th century /
Sanjek, Russell
American popular music business in the 20th century / Russell Sanjek, David Sanjek. - Oxford University Press, 1991. - xxii, 334 p. ; 25 cm.
Includes bibliographical references: p. 271-311 and index.
0195058283
90047745
Popular music--History and criticism.--United States
Music--History and criticism.--United States--20th century
Music trade--United States.
ხელოვნება ამერიკული ხელოვნება მუსიკა ამერიკული მუსიკა ამერიკული პოპულკარული მუსიკის ისტორია და კრიტიკა მე-20 (მეოცე) საუკუნის ამერიკული მუსიკის ისტორია და კრიტიკა მუსიკალური ბიზნესი ამერიკაში
ML200 / .S263 1991
78(73)
American popular music business in the 20th century / Russell Sanjek, David Sanjek. - Oxford University Press, 1991. - xxii, 334 p. ; 25 cm.
Includes bibliographical references: p. 271-311 and index.
0195058283
90047745
Popular music--History and criticism.--United States
Music--History and criticism.--United States--20th century
Music trade--United States.
ხელოვნება ამერიკული ხელოვნება მუსიკა ამერიკული მუსიკა ამერიკული პოპულკარული მუსიკის ისტორია და კრიტიკა მე-20 (მეოცე) საუკუნის ამერიკული მუსიკის ისტორია და კრიტიკა მუსიკალური ბიზნესი ამერიკაში
ML200 / .S263 1991
78(73)