ვეფხისტყაოსნის პერსონაჟები / მერაბ გვაზავა ; [რედ.: ზურაბ კიკნაძე].
Material type: TextLanguage: Georgian Publication details: ქუთაისი : საგამომცემლო ცენტრი ; ხომლი ენ, 2012.Description: 143 გვISBN:- 9789941051340
Item type | Current library | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
წიგნი | ეროვნული სამეცნიერო ბიბლიოთეკა 1 საცავი. 1 კორპ. | 821.353.1.09-13 (Browse shelf(Opens below)) | 2K99616 | Quarantine / კარანტინი | 2013-1903 | ||
წიგნი | ეროვნული სამეცნიერო ბიბლიოთეკა 1 საცავი. 1 კორპ. | 821.353.1.09-13 (Browse shelf(Opens below)) | 2K99617 | Available | 2013-1902 | ||
წიგნი | ეროვნული სამეცნიერო ბიბლიოთეკა 1 საცავი. 1 კორპ. | 821.353.1.09-13 (Browse shelf(Opens below)) | 2K99618 | Available | 2013-1901 | ||
წიგნი | ეროვნული სამეცნიერო ბიბლიოთეკა 1 საცავი. 1 კორპ. | 821.353.1.09-13 (Browse shelf(Opens below)) | 2K99726 | Available | 2013-1952 | ||
წიგნი | ეროვნული სამეცნიერო ბიბლიოთეკა 2 კორპ. 2, დარბაზი | 821.353.1.09-13 გ-44 (Browse shelf(Opens below)) | 2K105060 | Available | 2018-39804 |
Browsing ეროვნული სამეცნიერო ბიბლიოთეკა 2 shelves, Shelving location: კორპ. 2, დარბაზი Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available | No cover image available | No cover image available | ||||||
821.353.1.09'01 მ-50 XVI-XVIII საუკუნეების ქართული ლიტერატურა აღმოსავლური და დასავლური კულტურულ-ლიტერატურული პროცესების გზაშესაყარზე = Georgian literature of XVI-XVIII centuries on the crossroad of eastern and western cultural and literary processes / | 821.353.1.09(092) მ-46 II საერთაშორისო სიმპოზიუმი ლიტერატურათმცოდნეობის თანამედროვე პრობლემები : | 821.353.1.09-13 ბ-25 შოთა რუსთველი და მისი პოემა = Шота Руставели и его поэма / | 821.353.1.09-13 გ-44 ვეფხისტყაოსნის პერსონაჟები / | 821.353.1(092) შ-24 ილია ჭავჭავაძე 1837–1907 : | 821.353.1(092) შ-24 ილია ჭავჭავაძე 1837-1907 : | 821.353.1.09.+821.353.1(092ორბელიანი,ს.ს.) II საერთაშორისო სიმპოზიუმი ლიტერატურათმცოდნეობის თანამედროვე პრობლემები : |
There are no comments on this title.
Log in to your account to post a comment.