National Science Library of Georgia

Image from Google Jackets

შეკუმშულ ჰაერზე მომუშავე აქტიურკამერიანი ძრავა და მისი მუშაობის ხერხი სირილ ნეგრე, გი ნეგრე.

Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: ge ქ. მცხეთა : საქპატენტი, პატენტის გამოქვეყ.თარიღი და ბიულეტენის ნომერი (45): 2008.09. #17Description: გამოგონებაზე პატენტის სრული ტექსტი - 31 გვ. მუხლები: 2 დამოუკიდებელი 14 დამოკიდებული ფიგურები 12Patent information: 4479, B, 2005-06-02, published, SakpatentiOther title:
  • = ENGINE WITH AN ACTIVE MONO-ENERGY WITH COMPRESSED AIR AND METHOD FOR ITS OPERATION : გამოგონების პატენტი = Patent for invention : (11) GE P 2008 4479 B : (51) F 01 B 17 /02 (IPC, 2006)
Subject(s): Other classification:
  • F01B17/02
  • F01B9/02
Online resources: Summary: ძრავას დგუში აღჭურვილია დგუშის ზედა მკვდარ წერტილში გაჩერების მექანიზმით. ძრავა იკვებება შეკუმშული ჰაერით მაღალი წნევის მაგროვებელი ავზიდან 22 მუშა ტევადობის 19 გავლით. ძრავას გაფართოების კამერა შეიცავს აქტიურ ცვლად მოცულობას ანუ წნევის დგუშს მოსრიალეს ცილინდრში, რომელიც არხის 12 მეშვეობით დაკავშირებულია ძრავას დგუშის 1 ზემოთ განლაგებულ სივრცესთან. როცა დგუში ზედა მკვდარ წერტილშია გაჩერებული, ჰაერს წნევით უშვებენ აქტიურ კამერაში, რომელიც ძალიან მცირეა და წარმოიქმნება დარტყმის ეფექტი, რითაც მოცულობა იზრდება და სრულდება მუშაობა. აქტიური კამერის მოცულობის გაფართოების მაქსიმუმისას და ძრავას ცილინდრის 2 გაფართოებისას ძრავას დგუში 1 უკუიქცევა მისი ქვევით სვლის მიმართულებით და ასრულებს საკუთარ მუშაობას. გამობოლქვის სვლის განმავლობაში ორივე დგუში 1 და 13 გადაადგილდება ზევით და თითქმის ერთდროულად აღწევეს ზედა მკვდარ წერტილს იმისათვის, რომ დაიწყოს ახალი ციკლი.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
პატენტები პატენტები ეროვნული სამეცნიერო ბიბლიოთეკა 2 კორპ. 2, საცავი F01B17/02 (Browse shelf(Opens below)) P 2008 4479 B Not for loan 2015-8868

პატენტის სრული აღწერილობისა და ტექსტის მოსანახად ქართულ ენაზე დააწკაპეთ მარჯვენა მხარეს ბმულზე „სხვა ძიებები“ და შემდეგ საქპატენტის შესაბამის ბმულზე.

ძრავას დგუში აღჭურვილია დგუშის ზედა მკვდარ წერტილში გაჩერების მექანიზმით. ძრავა იკვებება შეკუმშული ჰაერით მაღალი წნევის მაგროვებელი ავზიდან 22 მუშა ტევადობის 19 გავლით. ძრავას გაფართოების კამერა შეიცავს აქტიურ ცვლად მოცულობას ანუ წნევის დგუშს მოსრიალეს ცილინდრში, რომელიც არხის 12 მეშვეობით დაკავშირებულია ძრავას დგუშის 1 ზემოთ განლაგებულ სივრცესთან. როცა დგუში ზედა მკვდარ წერტილშია გაჩერებული, ჰაერს წნევით უშვებენ აქტიურ კამერაში, რომელიც ძალიან მცირეა და წარმოიქმნება დარტყმის ეფექტი, რითაც მოცულობა იზრდება და სრულდება მუშაობა. აქტიური კამერის მოცულობის გაფართოების მაქსიმუმისას და ძრავას ცილინდრის 2 გაფართოებისას ძრავას დგუში 1 უკუიქცევა მისი ქვევით სვლის მიმართულებით და ასრულებს საკუთარ მუშაობას. გამობოლქვის სვლის განმავლობაში ორივე დგუში 1 და 13 გადაადგილდება ზევით და თითქმის ერთდროულად აღწევეს ზედა მკვდარ წერტილს იმისათვის, რომ დაიწყოს ახალი ციკლი.

There are no comments on this title.

to post a comment.
Copyright © 2023 Sciencelib.ge All rights reserved.