National Science Library of Georgia

Image from Google Jackets

გარე წვის ძრავი ლაერტი დუღაშვილი, ბეგლარ კიკილაშვილი.

Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: ge ქ. მცხეთა : საქპატენტი, პატენტის გამოქვეყ.თარიღი და ბიულეტენის ნომერი (45): 1998-01-31 # 3Description: გამოგონებაზე პატენტის სრული ტექსტი - 5 გვ. ; 2 ფიგPatent information: 1315, B, 1998-01-31, published, SakpatentiOther title:
  • = External Combustion Engine : გამოგონების პატენტი = Patent for invention : (11) GE P 1998 1315 B : (51) F 02 G 1/04 (IPC, 2006)
Subject(s): Other classification:
  • F02G1/04
Online resources: Summary: გამოგონება განეკუთვნება მანქანათ-მშენებლობას, კერძოდ ძრავებს და შეიძ-ლება გამოყენებულ იქნეს როგორც სატ-რანსპორტოჰასევე სტაციონალურ დანად-გარებში. გამოგონების ტექნიკური შედეგია თერ-მოდინამიკური დანაკარგების შემცირება და მქკ-ს გაზრდა. გარე წვის ძრავი შეიცავს ცივ შემ-კუმშავ დგუშიან ცილინდრს 2, ფაზით წა-ნაცვლებულ გაფართოების ცილინდრს 3, რეგენერაციულ თბომცვლელს 10, გამა-ხურებელს 11, მარეგულირებელ ნახვრე-ტებიან მანაწილებელს 7 ყვინთათი 6, ამას-თან, მანაწილებელი დამაგრებულია ცივი შემკუმშავი ცილინდრის თავზე, ხოლო ყვინთა კი-შემკუმშავი დგუშის თავზე. გარ-და ამისა, ყვინთას დგუშთან შეერთების ად-გილზე გააჩნია გვედითი გრძივი ამონაჭ-რები. მანაწილებლის ქვედა გვერდითი ნახვ-რეტი მილით, რეგენერაციული თბომცვლე-ლისა და გამახურებლის გავლით შეერ-თებულია აფართოების ცილინდრთან, რომ-ლის გამომშვები ნახვრეტი მილით რეგე-ნერაციული თბომცვლელის გავლით შეერ-თებულია მანაწილებლის კორპუსის ზედა გვერდით ნახვრეტთან, მაცივართან და შემ-კუმშავი ცილინდრის შემშვებ ნახვრეტთან. 2 ფიგ
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
პატენტები პატენტები ეროვნული სამეცნიერო ბიბლიოთეკა 2 კორპ. 2, საცავი F02G1/04 (Browse shelf(Opens below)) P 1998 1315 B Not for loan 2015-14237

– პატენტის სრული აღწერილობისა და ტექსტის მოსანახად ქართულ ენაზე დააწკაპეთ მარჯვენა მხარეს ბმულზე „სხვა ძიებები“ და შემდეგ საქპატენტის შესაბამის ბმულზე.

გამოგონება განეკუთვნება მანქანათ-მშენებლობას, კერძოდ ძრავებს და შეიძ-ლება გამოყენებულ იქნეს როგორც სატ-რანსპორტოჰასევე სტაციონალურ დანად-გარებში. გამოგონების ტექნიკური შედეგია თერ-მოდინამიკური დანაკარგების შემცირება და მქკ-ს გაზრდა. გარე წვის ძრავი შეიცავს ცივ შემ-კუმშავ დგუშიან ცილინდრს 2, ფაზით წა-ნაცვლებულ გაფართოების ცილინდრს 3, რეგენერაციულ თბომცვლელს 10, გამა-ხურებელს 11, მარეგულირებელ ნახვრე-ტებიან მანაწილებელს 7 ყვინთათი 6, ამას-თან, მანაწილებელი დამაგრებულია ცივი შემკუმშავი ცილინდრის თავზე, ხოლო ყვინთა კი-შემკუმშავი დგუშის თავზე. გარ-და ამისა, ყვინთას დგუშთან შეერთების ად-გილზე გააჩნია გვედითი გრძივი ამონაჭ-რები. მანაწილებლის ქვედა გვერდითი ნახვ-რეტი მილით, რეგენერაციული თბომცვლე-ლისა და გამახურებლის გავლით შეერ-თებულია აფართოების ცილინდრთან, რომ-ლის გამომშვები ნახვრეტი მილით რეგე-ნერაციული თბომცვლელის გავლით შეერ-თებულია მანაწილებლის კორპუსის ზედა გვერდით ნახვრეტთან, მაცივართან და შემ-კუმშავი ცილინდრის შემშვებ ნახვრეტთან. 2 ფიგ

There are no comments on this title.

to post a comment.
Copyright © 2023 Sciencelib.ge All rights reserved.