National Science Library of Georgia

Image from Google Jackets

ქარის ძრავას ბრუნვის სიხშირის სტაბილიზაციის მექანიზმი ჯონდო სანიკიძე, ზურაბ ახრახაძე, ივერ მარუაშვილი.

Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: ge ქ. მცხეთა : საქპატენტი, პატენტის გამოქვეყ.თარიღი და ბიულეტენის ნომერი (45): 2008 04 29 # 8Description: გამოგონებაზე პატენტის სრული ტექსტი - 11 გვ. ; მუხლები: 1 დამოუკიდებელი; ფიგურები: 4Patent information: 4358, B, 2008-04-24, published, SakpatentiOther title:
  • = MECHANISM OF STABILIZATION OF A ROTATIONAL SPEED OF THE WIND PROPELLER : გამოგონების პატენტი = Patent for invention : (11) GE P 2008 4358 B : (51) F 03 D 7/00 (IPC, 2006)
Subject(s): Other classification:
  • F 03 D 7/00
Online resources: Summary: მექანიზმი შეიცავს სტაბილიზატორის ფრთებს 1 და 1', რომლებიც ხისტადაა დამაგრებული სტაბილიზატორის ღერძზე 2 და კონსოლური ტრავერსას 3 მეშვეობით დაკავშირებულია მრუდმხარასთან 4, რომელიც თითით 14 დაკავშირებულია კორპუსში 5 სრიალა სოგმანის 15 საშუალებით გრძივად გადაადგილების შესაძლებლობის მქონე საწევთან 16. ამასთან, ეს უკანასკნელი სასაკისრე კვანძის 17 საშუალებით დაკავშირებულია საწევთან 19, რომელიც ხისტადაა დამაგრებული ქარის ძრავას ფრთებთან 23 და 23' დაკავშირებულ ტრავერსაზე 20. გარდა ამისა სტაბილიზატორის ფრთებს აქვს ფრთაზე შეტევის კუთხის ავტომატური რეგულირების მექანიზმი, რომელიც შესრულებულია ბაგირული გადაცემის სახით, რომლის წამყვანი შკივი 27 ხისტად დამაგრებულია კორპუსზე და ბაგირით 28 დაავშირებულია სტაბილიზატორის ღერძზე ხისტად დასმულ მიმყოლ შკივთან 29.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
პატენტები პატენტები ეროვნული სამეცნიერო ბიბლიოთეკა 2 კორპ. 2, საცავი F 03 D 7/00 (Browse shelf(Opens below)) P 2008 4358 B Not for loan 2015-25808

– პატენტის სრული აღწერილობისა და ტექსტის მოსანახად ქართულ ენაზე დააწკაპეთ მარჯვენა მხარეს ბმულზე „სხვა ძიებები“ და შემდეგ საქპატენტის შესაბამის ბმულზე.

მექანიზმი შეიცავს სტაბილიზატორის ფრთებს 1 და 1', რომლებიც ხისტადაა დამაგრებული სტაბილიზატორის ღერძზე 2 და კონსოლური ტრავერსას 3 მეშვეობით დაკავშირებულია მრუდმხარასთან 4, რომელიც თითით 14 დაკავშირებულია კორპუსში 5 სრიალა სოგმანის 15 საშუალებით გრძივად გადაადგილების შესაძლებლობის მქონე საწევთან 16. ამასთან, ეს უკანასკნელი სასაკისრე კვანძის 17 საშუალებით დაკავშირებულია საწევთან 19, რომელიც ხისტადაა დამაგრებული ქარის ძრავას ფრთებთან 23 და 23' დაკავშირებულ ტრავერსაზე 20. გარდა ამისა სტაბილიზატორის ფრთებს აქვს ფრთაზე შეტევის კუთხის ავტომატური რეგულირების მექანიზმი, რომელიც შესრულებულია ბაგირული გადაცემის სახით, რომლის წამყვანი შკივი 27 ხისტად დამაგრებულია კორპუსზე და ბაგირით 28 დაავშირებულია სტაბილიზატორის ღერძზე ხისტად დასმულ მიმყოლ შკივთან 29.

There are no comments on this title.

to post a comment.
Copyright © 2023 Sciencelib.ge All rights reserved.