000 04764nam a22003017a 4500
003 Ge_NSL
005 20191221223522.0
008 150605t1997 ge ||||| j 00| 0 geo d
013 _a1231
_bge
_cB
_d1997-11-10
_epublished
_fSakpatenti
040 _age
084 _aE01B9/44
245 _aრელსების სამაგრის კონსტრუქცია
_cმოისწრაფიშვილი ენვერ.
246 _a= Rail Support
_b: გამოგონების პატენტი = Patent for invention : (11) GE P 1997 1231 B : (51) E 01 B 9/44 (IPC, 2006) /
264 _aქ. მცხეთა :
_bსაქპატენტი,
_cპატენტის გამოქვეყ.თარიღი და ბიულეტენის ნომერი (45): 1997 11 10 №14.
300 _aგამოგონებაზე პატენტის სრული ტექსტი - 5 გვ. ;
_bფიგურა: 3.
500 _a- პატენტის სრული აღწერილობისა და ტექსტის მოსანახად ქართულ ენაზე დააწკაპეთ მარჯვენა მხარეს ბმულზე „სხვა ძიებები“ და შემდეგ საქპატენტის შესაბამის ბმულზე.
520 _aგამოგონება განეკუთვნება რკინიგზის მშენებლობას და შეიძლება გამოყენებულ იქნეს რკინა-ბეტონის შპალზე რელსების დასამაგრებლად. გამოგონების ტექნიკური შედეგია რელსის წარეკისადმი უკეთესი შეკავების უზრუნველყოფა, სამაგრი დეტალების რაოდენობის მნიშვნელოვანი შემცირება, დაბალი თვითღირებულება და ლიანდაგის შეკეთების გაადვილება. რელსის სამაგრი შეიცავს ქვესადებს 1 ორი რებორდითა 2, 3 და სამაგრი ელემენტების მოსათავსებელი ნახვრეტებით, რებორდისა და რელსის ძირს შორის დამაგრებულ კლემას 5, ამასთან, ერთი რებორდი 2 შესრულებულია კილოთი, რომლის ფორმა რელსის ძირის ფორმისაა, მეორე რებორდის 3 შიგა მხარე მის შუა ნაწილში საერთო ფუძით ორი ურთიერთსაწინააღმდეგოდ განლაგებული სოლის ფორმისაა, რებორდის ერთ-ერთი სოლი და მასთან კლემის ურთიერთმოქმედი მხარე სოლური წყვილია, ხოლო კლემის რელსის ძირთან ურთიერთმოქმედი მხარე კაკვის ფორმისაა, ამასთან კლემა და ქესადები შპალზე დამაგრებულია საერთო სამაგრი ელემენტით 7. ქვესადებში სამაგრი ელემენტის მოსათავსებელი ნახვრეტი შესაძლებელია იყოს მრგვალი ან მართკუთხედი.
653 _aრკინიგზა
653 _aმშენებლობა
653 _aრელსი
653 _aშპალი
653 _aსამაგრი
653 _aკონსტრუქცია
700 _aმოისწრაფიშვილი, ენვერ
_cგამომგონებელი
_941721
710 _932583
_aსაქართველოს ინტელექტუალური საკუთრების ეროვნული ცენტრი - საქპატენტი
856 _uhttp://www.sakpatenti.gov.ge/ka/search_engine/search/1/
_ySearch patent description for inventions here
942 _2udc
_cPT
999 _c23505
_d23505