მარკეტინგის მართვის ეფექტიანობის ამაღლების ძირითადი მიმართულებები საქართველოს სამომხმარებლო ბაზარზე : ეკონომიკურ მეცნიერებათა კანდიდატის სამეცნიერო ხარისხის მოსაპოვებლად წარმოდგენილი დისერტაციის ავტორეფერატი / შალვა კერესელიძე ; ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
By: კერესელიძე, შალვა
.
Contributor(s): ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი
.
Material type: 
Item type | Current location | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
ეროვნული სამეცნიერო ბიბლიოთეკა 1 საცავი. 1 კორპ. | 339.13(043) (Browse shelf) | 2K85585 | Available | 2019-19290 |
ტექსტი პარალელურად რუსულ ენაზე.
There are no comments for this item.