ეროვნული სამეცნიერო ბიბლიოთეკა - National Science Library Of Georgia

Normal view MARC view ISBD view

მარკეტინგის მართვის ეფექტიანობის ამაღლების ძირითადი მიმართულებები საქართველოს სამომხმარებლო ბაზარზე : ეკონომიკურ მეცნიერებათა კანდიდატის სამეცნიერო ხარისხის მოსაპოვებლად წარმოდგენილი დისერტაციის ავტორეფერატი / შალვა კერესელიძე ; ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

By: კერესელიძე, შალვა.
Contributor(s): ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
Material type: TextTextთბილისი, 2002Description: 49 გვ.Subject(s): ეკონომიკა | ვაჭრობა | ვაჭრობის ზოგადი საკითხები | ბაზარი | მარკეტინგი | მარკეტინგის მართვის ეფექტიანობის ამაღლება | საბაზრო ეკონომიკა | ავტორეფერატი
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Item type Current location Call number Copy number Status Date due Barcode
წიგნი წიგნი ეროვნული სამეცნიერო ბიბლიოთეკა 1
საცავი. 1 კორპ.
339.13(043) (Browse shelf) 2K85585 Available 2019-19290

ტექსტი პარალელურად რუსულ ენაზე.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.
Copyright © 2023 Sciencelib.ge All rights reserved.