ასფურცელა :
ასფურცელა : ქართული ხალხური ზღაპრები /
[მხატვარი ეკატერინე ბაღდავაძე].
- თბილისი : საბლიტგამი, 1951.
- 27 გვ. : ილ.
ი. გრიშაშვილის ბიბლიოთეკა-მუზეუმის კატალოგი.
გვ. 7. სურათზე მიწერილია: „ეს არის ბანი?“
გვ. 16. პირველი აბზაცის ბოლოს მიწერილია: „მე მგონი ეს ზღაპარი აქ უნდა თავდებოდეს. ი. გრ“.
გვ. 113. ხაზგასმულია: „1888“ მიწერილია: „უფრო ადრე“.
გვ. 125. განმარტებასთან „სირაჯი-ღვინით მოვაჭრე“, მიწერილია: „ბითუმად“. ხაზგასმულია: „დამოჟნის გზა-იყო ასეთი გზა, რომელიც ახლანდელ ვერაზე გადადიოდა თბილისიდან“, მიწერილია: „დამოჟნა ორთაჭალაშია. ი. გრ“.
გვ. 126. ხაზგასმულია: „ბურდავალა-თათრულია, უნდა ნიშნავდეს ღმერთო მიშველეს“, მიწერილია: „აქა ვარ, აქ გახლავარ“.
წიგნში რვეულის ფურცელი რომელზედაც წერია: „ი. ბალახიშვილი. არსენას ცხოვრება. 1941. საბლიტგამი. მაქვს ცალკე“. აქვეა გაზეთიდან ამონაჭერი: „არსენა ოძელაშვილი“ სოხუმის თეატრში“. სათაურის ზემოთ: „საბჭოთა აფხაზეთი“, № 82. 1938 წ“. სტატიაში ხაზგასმულია: „გ. გაბუნიას პიესას „არსენა ოძელაშვილს“.
ქართული ხალხური ზღაპარი
821.353.1-91-34
ი. გრიშაშვილის ბიბლიოთეკა-მუზეუმის კატალოგი.
გვ. 7. სურათზე მიწერილია: „ეს არის ბანი?“
გვ. 16. პირველი აბზაცის ბოლოს მიწერილია: „მე მგონი ეს ზღაპარი აქ უნდა თავდებოდეს. ი. გრ“.
გვ. 113. ხაზგასმულია: „1888“ მიწერილია: „უფრო ადრე“.
გვ. 125. განმარტებასთან „სირაჯი-ღვინით მოვაჭრე“, მიწერილია: „ბითუმად“. ხაზგასმულია: „დამოჟნის გზა-იყო ასეთი გზა, რომელიც ახლანდელ ვერაზე გადადიოდა თბილისიდან“, მიწერილია: „დამოჟნა ორთაჭალაშია. ი. გრ“.
გვ. 126. ხაზგასმულია: „ბურდავალა-თათრულია, უნდა ნიშნავდეს ღმერთო მიშველეს“, მიწერილია: „აქა ვარ, აქ გახლავარ“.
წიგნში რვეულის ფურცელი რომელზედაც წერია: „ი. ბალახიშვილი. არსენას ცხოვრება. 1941. საბლიტგამი. მაქვს ცალკე“. აქვეა გაზეთიდან ამონაჭერი: „არსენა ოძელაშვილი“ სოხუმის თეატრში“. სათაურის ზემოთ: „საბჭოთა აფხაზეთი“, № 82. 1938 წ“. სტატიაში ხაზგასმულია: „გ. გაბუნიას პიესას „არსენა ოძელაშვილს“.
ქართული ხალხური ზღაპარი
821.353.1-91-34