Basic marketing :
McCarthy, E. Jerome
Basic marketing : a global-managerial approach / E. Jerome McCarthy, William D. Perreault, Jr. - 11th international student ed. - Irwin, 1993. - xxii, 763, 15, 14 p. : col. ill. ; 27 cm. - The Irwin series in marketing .
Includes bibliographical references and indexes.
0256128774
92031792
Marketing--Management.
Marketing--Management.--United States
Export marketing--Management.
მარკეტინგი მენჯმენტი მარკეტინგი ამერიკაში საექსპორტო მარკეტინგი საექსპორტო მარკეტინგის მენეჯმენტი
HF5415.13 / .M369 1993
658.8
658.8
Basic marketing : a global-managerial approach / E. Jerome McCarthy, William D. Perreault, Jr. - 11th international student ed. - Irwin, 1993. - xxii, 763, 15, 14 p. : col. ill. ; 27 cm. - The Irwin series in marketing .
Includes bibliographical references and indexes.
0256128774
92031792
Marketing--Management.
Marketing--Management.--United States
Export marketing--Management.
მარკეტინგი მენჯმენტი მარკეტინგი ამერიკაში საექსპორტო მარკეტინგი საექსპორტო მარკეტინგის მენეჯმენტი
HF5415.13 / .M369 1993
658.8
658.8