National Science Library of Georgia

საბავშო ბაღები : (Record no. 279407)

MARC details
000 -ლიდერი
ფიქსირებული სიგრძის საკონტროლო ველი 00755nam a2200205 i 4500
001 - საკონტროლო ნომერი
საკონტროლო ველი 06012290
003 - საკონტროლო ნომრის იდენტიფიკატორი
საკონტროლო ველი NPLG
005 - ბოლო ოპერაციის თარიღი და დრო
საკონტროლო ველი 20220704095028.0
008 - ფიქსირებული სიგრძის მონაცემთა ელემენტები - ზოგადი ინფორმაცია
ფიქსირებული სიგრძის საკონტროლო ველი s1928 ge geo
020 ## - წიგნის საერთაშორისო სტანდარტული ნომერი
Terms of availability 1 მ. 50 კ.
040 ## - კატალოგიზაციის წყარო
Transcribing agency NPLG
041 ## - ენის კოდი
Language code of text/sound track or separate title geo
080 ## - უნივერსალური ათობითი კლასიფიკაციის ინდექსი
Universal Decimal Classification number 373.24
245 ## - ცნობა სათაურის შესახებ
Title საბავშო ბაღები :
Remainder of title [კრებული].
260 ## - გამოქვეყნების, გავრცელების, და სხვა. ცნობები
Place of publication, distribution, etc ტფილისი :
Name of publisher, distributor, etc განათლების განყ.,
Date of publication, distribution, etc 1928
Manufacturer (ზარია ვოსტოკას სტ.).
300 ## - ფიზიკური აღწერა
Extent 98, 1 გვ. :
Other physical details სურ. ;
Dimensions 22სმ.
490 ## - სერიის ცნობა
Series statement სასკოლო ასაკამდე აღზრდის საკითხები
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term საბავშვო ბაღები
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Koha item type წიგნი
Source of classification or shelving scheme Universal Decimal Classification
Holdings
ჩამოწერის სტატუსი დაკარგული ეგზემპლარის სტატუსი კლასიფიკაციის წყარო ან თაროზე გაწყობის სქემა დაზიანების სტატუსი არ გაიცემა მუდმივი მდებარეობა (დაცვის ადგილი) ამჟამინდელი ადგილსამყოფელი შეძენის თარიღი გაცემათა რაოდენობა სრული შენახვის შიფრი შტრიხკოდი ბოლო ოპერაციის თარიღი ეგზემპლარის მიმდევრობითი ნომერი (კეტერი?) ფასის ძალაში შესვლის თარიღი ეგზემპლარის სახეობა
    Universal Decimal Classification     ი. გრიშაშვილის ბიბლიოთეკა-მუზეუმი ი. გრიშაშვილის ბიბლიოთეკა-მუზეუმი 04.07.2022   37 ს-13 2022-64379 04.07.2022 21423 04.07.2022 წიგნი
Copyright © 2023 Sciencelib.ge All rights reserved.