ავტომობილის გვერდით მდგრადობაზე სალტის გავლენის განსაზღვრის ხერხი ზაზა ჩხარტიშვილი, ზურაბ ნიკოლაიშვილი, ჯონი ფურცელაძე, თამაზ რუსაძე.
Material type:![Text](/opac-tmpl/lib/famfamfam/BK.png)
- = Method for Determination of Tyres Effect on Lateral Stability of the Car : სასარგებლო მოდელის პატენტი [ = Patent for utility model] : (11) GE U 1998 268 Y : (51) G 01 M 17/02 (IPC, 2006)
- G01M17/02
Item type | Current library | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
ეროვნული სამეცნიერო ბიბლიოთეკა 2 კორპ. 2, საცავი | G01M17/02 (Browse shelf(Opens below)) | U 1998 268 Y | Not for loan | 2015-10858 |
Browsing ეროვნული სამეცნიერო ბიბლიოთეკა 2 shelves, Shelving location: კორპ. 2, საცავი Close shelf browser (Hides shelf browser)
– პატენტის სრული აღწერილობისა და ტექსტის მოსანახად ქართულ ენაზე დააწკაპეთ მარჯვენა მხარეს ბმულზე „სხვა ძიებები“ და შემდეგ საქპატენტის შესაბამის ბმულზე.
სასარგებლო მოდელი განეკუთვნება საავტომობილო მრეწველობის დარგს და შეიძლება გამოყენებული იქნეს სალტეების გამოცდისას.
სასარგებლო მოდელის ტექნიკური შედეგია ავტომობილის მდგრადობაზე სალტეების გავლენის განსაზღვრის სიზუსტის გაზრდა.
ავტომობილის გვერდით მდგრადობაზე სალტეს გავლენის განსაზღვრის ხერხი ითვალისწინებს ორ მრუდწირულ ტრაექტორიაზე მისი გვერდცდენის გაზომვას გამოსაცდელ მოედანზე მოცემული მდგომარეობიდან ავტომობილის I საკუთარი სვლით გორვისას გარკვეული კუთხით მობრუნებული და დაფიქსირებული მიმმართველი თვლებით 4, სადაც მცირე ტრაექტორიის მიღება ხდება შერჩეული მუდმივი ცენტრიდანული გვერდითი ძალის მოდებით, რომლის მუდმივობის შენარჩუნებაც ხდება გამწევი გვარლის 8 დინამომეტრებით.
There are no comments on this title.