National Science Library of Georgia

Image from Google Jackets

მიელინის ფუძე ცილის და მისი პეპტიდური ფრაგმენტების გავლენა გლიის და ლიმფოიდური უჯრედების ფუნქციურ აქტივობაზე : ბიოლოგიის მეცნიერებათა კანდიდატის სამეცნიერო ხარისხის მოსაპოვებლად წარმოდგენილი დისერტაციის ავტორეფერატი / ბორის ფიჩხაძე ; სამეცნ. ხელმძღვ.: დავით მიქელაძე ; საქართველოს მეცნიერებათა აკადემიის მოლეკულური ბიოლოგიისა და ბიოლოგიური ფიზიკის ინსტიტუტი.

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: Georgian, English თბილისი, 2005Description: 47 გვSubject(s):
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
წიგნი წიგნი ეროვნული სამეცნიერო ბიბლიოთეკა 1 საცავი. 1 კორპ. 577.2(043) (Browse shelf(Opens below)) 2K89625 Available 2019-15228
Browsing ეროვნული სამეცნიერო ბიბლიოთეკა 1 shelves, Shelving location: საცავი. 1 კორპ. Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
577.2(043) ეუკარიოტული უჯრედების ბირთვული მატრიქსის პოლი(ADP-რიბოზა)პოლიმერაზის თვისებებისა და ბიოლოგიური როლის შესწავლა : 577.2(043) მაწვნის დედოებიდან გამოყოფილი ენდემური რძემჟავა ბაქტერიების გენოტიპური და ფენოტიკური დახასიათება : 577.2(043) Ras-პროტოონკოცილის პოსტტრანსლაციური მოდიფიკაციების გავლენა ნერვული უჯრედის ტრანსკრიფციულ აქტივობაზე : 577.2(043) მიელინის ფუძე ცილის და მისი პეპტიდური ფრაგმენტების გავლენა გლიის და ლიმფოიდური უჯრედების ფუნქციურ აქტივობაზე : 577.2(043) Influence of the tRNA modification ms²i⁶A on codon translation / 577.2(043) მიჩვევის პოტენციის მქონე ზოგიერთი ნივთიერების გავლენის შესწავლა ცენტრალურ ნერვულ სისტემაზე c-Fos იმუნოციტოქიმიური მეთოდის გამოყენებით : 577.2(043) პლაფერონ ლბ-ს როლი ოქსიდაციური სტრესის რეგულირებასა და ამ სტრესით განპირობებულ აპოპტოზში :

ტექსტი ქართულ და ინგლისურ ენებზე.

There are no comments on this title.

to post a comment.
Copyright © 2023 Sciencelib.ge All rights reserved.