საქართველოს ისტორია XIX-XX სს : წ. 3 : საბჭოთა საქართველო / აბელ კიკვიძე.
Material type: TextLanguage: Georgian თბილისი : თბილისის უნივერსიტეტის გამომცემლობა, 1967Description: 342 გვ. ; 24 სმSubject(s): Online resources:Item type | Current library | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
წიგნი | ეროვნული სამეცნიერო ბიბლიოთეკა 1 საცავი. 1 კორპ. | 94(479.22) "18/19" (Browse shelf(Opens below)) | 2K29948 | შესამოწმებელია | 2021-17968 | ||
წიგნი | ეროვნული სამეცნიერო ბიბლიოთეკა 1 საცავი. 1 კორპ. | 94(479.22) "18/19" (Browse shelf(Opens below)) | 2K38464 | შესამოწმებელია | 2021-17969 |
Browsing ეროვნული სამეცნიერო ბიბლიოთეკა 1 shelves, Shelving location: საცავი. 1 კორპ. Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | ||
94(479.22) + 94(479.22:470.67) დაღისტნიდგან ლეკების გამოსვლა და სხვა ამბები, ალ. ვახტ-ძე ჯამბ. ორბელიანისა / | 94(479.22) + 94(479.22:470.67) დაღისტნიდგან ლეკების გამოსვლა და სხვა ამბები, ალ. ვახტ-ძე ჯამბ. ორბელიანისა / | 94(479.22) (05) ჯ-14 ჯავახიანი : | 94(479.22) "18/19" საქართველოს ისტორია XIX-XX სს : | 94(479.22) "18/19" საქართველოს ისტორია XIX-XX სს : | 94(479.22)'' 1918.05'' დამოუკიდებლობის 1028 დღე : | 94(479.22)'' 1918.05'' დამოუკიდებლობის 1028 დღე : |
ი. გრიშაშვილის ბიბლიოთეკა-მუზეუმის კატალოგი.
ფორზაცზე: „ი. გრ. 1959 წ. 20/VIII. ბორჯომი“.
ყდის მესამე გვ.: „შ. არაგვისპირელი, 332; ძველი მწერლობა, 189; ნ. სულხანიშვილი, 333“.
ბოლო ფორზაცზე: „სამეგრელოს განაპირა ფოთია და ჭალადიდი ამ მეგრელებს ვინ ასწავლა ქურდობა და ჭამა დიდი. (გრიგოლის ჩაწერილი)“.
გვ. 333. ხაზგასმულია: „ეს იყო ქუთაისში, სადაც ლ. მესხიშვილი დგამდა „გაიუს გრაკხს“ და მიწერილია: „ჟან და მადლენ“ ო. მირბოსი“. ხაზგასმულია: „ამ ხანაში“, მიწერილია: „1913 წ.“.
გვ. 334. ხაზგასმულია: „1913 წ. ვანო სარაჯიშვილი“, მიწერილია: „1918“.
მეორე ცალის ფორზაცზე: „კატკოვის საპასუხოდ, 161; მწერლები, 332“.
ბიბლიოგრ. შენიშვნებში.
There are no comments on this title.