Consumer behavior :
Solomon, Michael R.
Consumer behavior : buying, having, and being / Michael R. Solomon, Saint Joseph's University. - Eleventh Edition. - Boston : Pearson, [2015]. - xxii, 582 p. : ill. ; 29 cm.
Includes bibliographical references and indexes.
Buying, having, and being: an introduction to consumer behavior -- Decision making and consumver behavior -- Cultural influences on consumer decision making -- Consumer and social well-being -- Perception -- Learning and memory -- The self -- Attitudes and persuasion -- Group and situation effects on consumer behavior -- Consumer identity I: sex roles and subcultures -- Consumer identity II: social class and lifestyles -- Networked consumer behavior: word-of-mouth, social media and fashion.
9780133450897 0133450899
2013038389
Consumer behavior.
წარმოების ორგანიზაცია დ მართვა მარკეტინგი სოციოლოგია სოციალური ფსიქოლოგია მომხმარებელთა ქცევა მარკეტინგის გავლენა მომხმარებლზე
HF5415.32 / .S6 2015
658.8/342
658.8
Consumer behavior : buying, having, and being / Michael R. Solomon, Saint Joseph's University. - Eleventh Edition. - Boston : Pearson, [2015]. - xxii, 582 p. : ill. ; 29 cm.
Includes bibliographical references and indexes.
Buying, having, and being: an introduction to consumer behavior -- Decision making and consumver behavior -- Cultural influences on consumer decision making -- Consumer and social well-being -- Perception -- Learning and memory -- The self -- Attitudes and persuasion -- Group and situation effects on consumer behavior -- Consumer identity I: sex roles and subcultures -- Consumer identity II: social class and lifestyles -- Networked consumer behavior: word-of-mouth, social media and fashion.
9780133450897 0133450899
2013038389
Consumer behavior.
წარმოების ორგანიზაცია დ მართვა მარკეტინგი სოციოლოგია სოციალური ფსიქოლოგია მომხმარებელთა ქცევა მარკეტინგის გავლენა მომხმარებლზე
HF5415.32 / .S6 2015
658.8/342
658.8